România a devenit a doua cea mai mare piață pentru Revolut după numărul de clienți

Utilizatorii Revolut din România au realizat anul trecut 203 milioane tranzacții, cu 90% mai multe decât în 2021, din care 27% pentru cumpărături din supermarket și magazine alimentare. România a devenit a doua piață, după Anglia, după numărul de clienți, scrie forbes.ro.

În general, cumpărăturile clienților Revolut din România au fost pe un trend ascendent în 2022, indiferent de categoria de bunuri și servicii achiziționate, dar cele mai mari ponderi au fost deținute de cumpărături (18%) și divertisment (18%)”, potrivit unui comunicat al Revolut.

Un utilizator român mediu al aplicației financiare a cheltuit, anul trecut, 749 de euro pentru divertisment, 530 de euro pentru călătorii și 500 de euro pentru cumpărăuri.

Baza de clienți a crescut cu 67%, la 2,5 milioane de utilizatori în România, a doua piață după Regatul Unit.

La nivel global, Revolut are 25 de milioane de utilizatori. Valoarea medie a cheltuielilor realizate pe parcursul anului 2022 prin Revolut a fost de 2.181 de euro, iar valoarea medie a unei tranzacții a fost de 18,3 euro.

”Practic, în 2022, la fiecare trei zile, un utilizator mediu al Revolut a făcut o plată către un comerciant local sau din străinătate, cu cardul (fizic sau virtual), cu un device mobil sau direct din aplicație”, potrivit companiei.

Cele mai multe plăți au fost făcute către Bolt (peste 3,3 milioane tranzacții), urmat de Uber (3,3 milioane tranzacții), Apple (3,1 milioane tranzacții), Carrefour (3 milioane tranzacții), Tazz (1,6 milioane tranzacții), Compania de transport local Cluj-Napoca (1,1 milioane tranzacții), Emag (1,1 milioane tranzacții), Google (1 milion tranzacții) și McDonalds (960.000 tranzacții).

Sursă foto: forbes.ro