Autoritățile de reglementare australiene vor obliga companiile să raporteze atacurile cibernetice
Această obligație nu va fi susținută de o amendă în cazul în care compania nu se conformează, iar întreprinderilor li se va permite în continuare să plătească răscumpărări, deși acest lucru este descurajat.
Autoritățile australiene vor obliga companiile locale să fie pe deplin transparente și să raporteze orice atac cibernetic asupra afacerilor lor. Economia țării a pierdut 2,59 miliarde de dolari din cauza atacurilor cibernetice în 2021.
Potrivit unui raport din 13 noiembrie al The Australian, strategia națională de securitate cibernetică, care urmează să fie dezvăluită în noiembrie, va include un sistem obligatoriu conform căruia întreprinderile locale trebuie să alerteze guvernul cu privire la atacurile cibernetice ce cer răscumpărare. Cu toate acestea, această obligație nu va fi susținută de o amendă dacă compania nu se conformează.
Companiilor li se va permite în continuare să plătească răscumpărări, deși noul coordonator național de securitate cibernetică Air Marshal Darren Goldie, le-a descurajat public să facă acest lucru. În octombrie, Australia s-a alăturat altor aproape 40 de națiuni în angajamentul de a nu plăti cererile de răscumpărare făcute împotriva agențiilor guvernamentale.
Înainte de a intra în vigoare sistemul obligatoriu, guvernul intenționează să se consulte cu comunitatea de afaceri cu privire la proiectarea acestuia, așa cum a precizat ministrul Afacerilor Interne și Securității Cibernetice, Clare O’Neil: „Vom crea un manual de joc ransomware care va oferi îndrumări clare companiilor și cetățenii despre cum să se pregătească, să se ocupe de cererile de răscumpărare și să se recupereze”.
Atacurile cibernetice rămân o problemă comună în economia digitală. În iulie, Departamentul de Justiție al Statelor Unite ale Americii a anunțat o dublare a dimensiunii echipei sale de criminalitate criptografică și s-a concentrat imediat pe combaterea acestui tip de atacuri.
Potrivit Chainalysis, portofelele implicate în atacuri ransomware se îndreaptă adesea către pool-uri de cripto mining pentru a spăla fondurile dobândite prin exploatări. Firma de cercetare susține că a existat o creștere a valorii trimise din portofelele ransomware către pool-urile de minerit.
Visa lansează practica de consiliere AI pentru a îmbunătăți capacitățile AI ale clienților
Visa a stabilit o practică de consiliere AI, o mișcare menită să ofere clienților informații și recomandări valoroase pentru a valorifica potențialul inteligenței artificiale și al inteligenței artificiale generative.
Experiența vastă a companiei globale de plăți digitale în implementarea AI se întinde pe peste trei decenii, cu o investiție de peste 3 miliarde USD în AI și infrastructură de date în ultimul deceniu. Visa Consulting & Analytics (VCA), brațul de consultanță al Visa, a desfășurat numeroase angajamente legate de inteligența artificială, deschizând calea pentru lansarea acestui serviciu dedicat de consiliere în domeniul inteligenței artificiale. „AI nu doar remodelează industriile din întreaga lume, ci le revoluționează, iar sectorul plăților este în fruntea acestei transformări”, a declarat Carl Rutstein, șeful global al serviciilor de consiliere, Visa. „Visa nu folosește doar inteligența artificială pentru a ajuta la îmbunătățirea experiențelor de plată – afacerea noastră de consiliere o folosește și pentru a le permite clienților noștri să crească și să redefinească modul în care își servesc propriii clienți prin achiziții, implicare, reținere și management al riscului.”
Practica de consiliere AI a Visa va intra în rețeaua globală a VCA de peste 1.000 de consultanți, oameni de știință în date și experți în produse din 75 de birouri din întreaga lume. Serviciul va ghida clienții prin călătoria lor AI, de la planificarea inițială până la implementare, concentrându-se pe strategie, evaluarea capacității și proiectarea modelului.
Obiectivul este de a ajuta clienții să elaboreze strategii responsabile de AI și să utilizeze eficient AI pentru a atinge obiective specifice de afaceri, cum ar fi extinderea pieței, proiectarea produsului, achiziția clienților, îmbunătățirea angajamentului și prevenirea fraudei.
Un vicepreședinte senior pentru plăți la o bancă de top 10 din SUA, a comentat de asemenea: „VCA a dezvoltat o serie de modele AI/ML proprietare pentru a ne ajuta să creștem, servindu-ne mai bine clienții. Experții lor AI/ML, împreună cu datele noastre și datele VisaNet, ne oferă un nivel de perspectivă care este esențial pentru strategia noastră de creștere.
„Împreună explorăm cum să folosim inteligența artificială pentru a sprijini nevoile nesatisfăcute ale clienților noștri prin cazuri de utilizare care sunt atât unice pentru complexitatea metodelor de plată ale clienților, cât și pentru nevoile întreprinderii.”
Sursă foto: swoopfunding.com